Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

ΕΠΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗ

1. Το στάδιο του "Μικρού Βαθμού του Μαθητή". Ο Διδάσκαλος έρχεται σε επαφή με το μαθητή μέσα από άλλο μαθητή στο φυσικό πεδίο.

2. Το στάδιο του "Μαθητή μέσα στο Φως". Ενας ανώτερος μαθητής κατευθύνει τον μαθητή από το επίπεδο ψυχής.


3. Το στάδιο του "Αποδεδεγμένου Μαθητή". Ο Διδάσκαλος έρχεται σε επαφή με το μαθητή μέσα
από:
- Μια ζωντανή εμπειρία κατά τον ύπνο.
- Μια συμβολική διδασκαλία.
- Χρήση μιας μορφής σκέψης του Διδασκάλου.
- Μια επαφή κατά το διαλογισμό.
- Μια οριστική συνέντευξη, που ο μαθητής την θυμάται, στο Ενεργειακό Κέντρο του Διδασκάλου.

4. Το στάδιο του "Μαθητή πάνω στο Νήμα". Ο μαθητής έχει αποδείξει τη σύνεσή του στην εργασία, και στο πρόβλημα του Διδασκάλου και διδάσκεται το πως, σε έκτακτες περιστάσεις να προσελκύει την προσοχή του Διδασκάλου για να αντλεί από τη δύναμη, τη γνώση του, τη συμβουλή του. Το ακαριαίο αυτό γεγονός, δεν αποσπά τον Διδάσκαλο.

5. Το στάδιο του "Μαθητή μέσα στην αύρα"
. Ο μαθητής γνωρίζει τη μέθοδο με την οποία μπορεί να σχηματίζει ένα κραδασμό και μια κλήση, που του δίνει το δικαίωμα μιας συνέντευξης με το Διδάσκαλο. Ο μαθητής αυτός, έχει αποδείξει ότι είναι έμπιστος. Δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ τη γνώση και την ενέργεια για σκοπούς της προσωπικότητάς του.

6. Το στάδιο του "Μαθητή μέσα στην καρδιά του Διδασκάλου"
. Ο μαθητής βρίσκεται πάντα σε στενή επαφή με τον Διδάσκαλο και σε οποιαδήποτε στιγμή έχει ακρόαση μαζί του. Αυτό συμβαίνει είτε όταν ο μαθητής βρίσκεται σε οριστική προετοιμασία για μια άμεση μύηση, είτε όταν έχει πάρει τη μύηση και έχει να εκτελέσει κάποιο ειδικευμένο έργο, που απαιτεί ειδική συνεργασία.

7. Το στάδιο της "Συγχώνευσης Φώτων". Ο μαθητής βρίσκεται σε ακόμη στενώτερη επαφή με τον Διδάσκαλο, που μπορούμε να τη θεωρήσουμε σαν ταύτιση. Τα Φώτα τους συγχωνεύονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: