Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Η αληθινή υπηρεσία

- είναι το αυθόρμητο ξεχείλισμα μιας καρδιάς που είναι όλο αγάπη και ενός νου με νοημοσύνη

- είναι το αποτέλεσμα του να είναι κανείς στην κατάλληλη θέση και να παραμένει εκεί

- προκύπτει από την αναπόφευκτη εισροή της πνευματικής δύναμης και όχι από μια επίμοχθη δραστηριότητα στο φυσικό πεδίο

- είναι το αποτέλεσμα του ότι ένας άνθρωπος είναι αυτό που αληθινά είναι, ένας Γιος του Θεού και όχι του προμελετημένου αποτελέσματος των λόγων ή των έργων του.

- Για την υπηρεσία ο μαθητής όχι μόνον δεν έχει τίποτε να πει μα το πιθανότερο είναι και να παρερμηνεύσει. Συχνά εσφαλμένα ερμηνεύει σαν υπηρεσία

- την πνευματική του φιλοδοξία

- την επιθυμία του να δρα στο επίκεντρο μιας ομάδας

- τον πόθο του να ακούει τον εαυτό του να μιλά, να διδάσκει, να δίνει διαλέξεις ή να γράφει.

Ο Διδάσκαλος δεν κοιτά ποτέ

- ούτε την κοσμική δύναμη ή την περιωπή ενός εργάτη

- ούτε τον αριθμό των ατόμων που είναι συναθροισμένοι γύρω από την προσωπικότητά του

ΑΛΛΑ ελέγχει

- τα ελατήρια που υπαγορεύουν τη δραστηριότητά του

- το αποτέλεσμα της επίδρασής του πάνω στους συνανθρώπους του.

Ένας αληθινός εξυπηρετητής συναθροίζει γύρω του εκείνους που είναι καθήκον του να υπηρετήσει

- με τη δύναμη της ζωής του και

- με την πνευματικοποιημένη προσωπικότητά του και όχι με τις αξιώσεις και τις φωνές του

- με την αυτοπαραγνώριση

- με την αυταπάρνηση περπατά πάνω στη γη

- ΔΕΝ αφιερώνει σκέψεις στο μέγεθος της επίτευξής του ή στη μηδαμινότητα της επίτευξής του

- ΔΕΝ έχει προκατειλημμένες ιδέες ως προς τη δική του αξία ή χρησιμότητα.

Μόνον όταν ζει, υπηρετεί, εργάζεται και επηρεάζει, μη ζητώντας τίποτε για την προσωπικότητά του,

μόνον τότε ο Διδάσκαλος αφού εξετάσει και κρίνει ότι αυτό είναι αποτέλεσμα

- της αφύπνισης του εσωτερικού φωτός

- της διευθέτησης των καρμικών του υποχρεώσεων

στέλνει μια νότα και περιμένει να δει αν ο άνθρωπος αναγνωρίζει τη δική του ομαδική νότα. Με την αναγνώριση αυτή γίνεται δεκτός μέσα στη δική του ομάδα συνεργατών και μπορεί να σταθεί στην Παρουσία του Διδασκάλου του.

Οι μαθητές πρέπει

- να κάνουν πλήρη χρήση κάθε χωριστής πληροφορίας που δίνεται στο διάστημα της εκγύμνασης

- να την κάνουν γεγονός μέσα στην εμπειρία τους

- να ζουν στην καθημερινή ζωή την διδασκαλία που μελετούν

- να δουλεύουν την αλήθεια μέσα στη ροή της καθημερινής ζωής.

Πρέπει

να τα κάνουν όλα αυτά, ΠΡΙΝ τους μεταδοθεί ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ νέα αλήθεια.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η γνώση συνεπάγεται ευθύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: