Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ

Ο Διδάσκαλος ποτέ δεν επιφορτίζει ένα μαθητή με περισσότερα από αυτά που μπορεί να επιτελέσει επαρκώς. Αν ο μαθητής υπερβάλλει, αυτό οφείλεται στον προσωπικό του ζήλο και όχι στην απαίτηση του Διδασκάλου. Η υπερβολή, δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς του Εργου.

Οι ζηλωτές στην προσπάθειά τους να φανούν χρήσιμοι, πρέπει

α. να προφυλάγονται από την υπερβολική έμφαση πάνω σε μια όψη του σχεδίου ή του οράματος, σε βάρος ενός άλλου μέρους του σχεδίου.

β. να αποφεύγουν την άνιση συγκέντρωση της σκέψης, πάνω σε εκείνο το μέρος του σχεδίου που τους έλκει περισσότερο προσωπικά.

γ. να αναγνωρίζουν την ανικανότητα των εργατών να εργάζονται μαζί, πάνω στα σχέδια που συλλαμβάνουν και γειώνουν, με ειρήνη και σταθερότητα. Η προστριβή, στην παρούσα εξελικτική φάση είναι δυστυχώς αναπόφευκτη.

δ. να προφυλάγονται από το δηλητήριο της προσωπικής φιλοδοξίας

ε. να προφυλάγονται από την κόπωση και την υπερένταση. Την κόπωση που οφείλεται σε μακρόχρονη προσπάθεια στην υλοποίηση ενός σχεδίου και την υπερένταση που οφείλεται στην υψηλής τάσεως προσπάθεια.

στ. να αναπτύσσουν την ικανότητα αναγνώρισης, εκείνων που τους στέλνονται για να τους βοηθήσουν στο έργο.

ζ. να διατηρούν πάντοτε επαφή με την ψυχή τους και τον Διδάσκαλό τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η συγκέντρωση πάνω στην προσωπικότητα του Διδάσκοντος, με την ελπίδα της προσωπικής επαφής μαζί του και ο συνεχής οραματισμός αυτής της κατάστασης που ονομάζεται "βαθμός του αποδεδειγμένου μαθητή" συντείνει στο να αναβάλλει αυτή την επαφή και να καθυστερεί την τέτοια αποδοχή.

Να επιζητείτε να εξελίσσεται το όργανό σας.

Να δράτε αθόρυβα.

Να εκπληρώνεται τις υποχρεώσεις σας.

Να κάνετε το καθήκον σας.

Να αναπτύξετε εγκράτεια λόγου.

Να αναπτύξετε την ήρεμη ευστάθεια που προκύπτει από το ελατήριο της ανιδιοτελούς ζωής.

Να ξεχάσετε την εγωιστική ικανοποίηση που θα μπορούσε να φουντώσει μέσα στην καρδιά σας, όταν η Ιεραρχία που παρακολουθεί, αναγνωρίσει την αξιοπιστία σας.

Φροντίστε να προχωράτε ακάθεκτα μπροστά, με διαυγή οραματισμό, ευθύ σκοπό και σταθερή, απαρέγκλιτη δράση.

Φροντίστε να χειρίζεστε με υπομονή και ανεκτικότητα εκείνους τους αδελφούς σας, που προτιμούν την κατώτερη αρχή και το λιγότερο ορθό, που θυσιάζουν το καλό του ομίλου για τους δικούς τους προσωπικούς σκοπούς ή χρησιμοποιούν ανάξιες μεθόδους.

Δώστε σε αυτούς τους αδελφούς σας αγάπη, μέριμνα, χέρι βοήθειας γιατί θα σκοντάψουν πάνω στο δρόμο και θα βυθομετρήσουν το νόμο.

Με ετοιμότητα να τους σηκώνετε και να τους προσφέρετε ευκαιρίες υπηρεσίας γιατί πρέπει να γνωρίζετε πως η υπηρεσία είναι ο μεγάλος θεραπευτής και δάσκαλος.

ΠΡΟΤΡΟΠΗ

Προχωρείτε με κουράγιο και χαρά, ξέροντας πως είστε μέλη ενός ομίλου μαθητών, ξέροντας πως δεν είστε μόνοι αλλά πως η γνώση του ομίλου τους ανήκει, καθώς αναπτύσσουν την ικανότητα να την αντιλαμβάνονται. Η αγάπη και η σοφία και η κατανόηση των Πρεσβύτερων Αδελφών συνοδεύουν κάθε δρομέα της Ατραπού, έστω και αν φαινομενικά, και πολύ ορθά, φαίνεται σαν να αφήνεται να παλέψει και να διανοίξει το δρόμο του προς το φως, με τη δύναμη της δικής του παντοδύναμης ψυχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: